Dzisiejszy wpis jest niczym innym jak formą zaproszenia i zachęty.

Na co i do czego?

Do codziennej medytacji na żywo, na której będziemy się spotykać przez 5 kolejnych dni punktualnie o 21.

Daj sobie szansę na to, by spróbować, nawet jeśli o medytacji nie wiesz absolutnie NIC.

Medytacja LIVE na Facebooku i Instagramie

Od dzisiaj do czwartku, czyli przez 5 kolejnych dni, będziemy spotykać się codziennie na medytacji na żywo na Instagramie, na Facebooku i na naszej tajnej jogowej grupie. Poniżej wklejam Wam linki do każdego z tych 3 miejsc. Wybierz sobie, które będzie dla Ciebie najwygodniejsze.

Aby wziąć udział w tych medytacjach, nie musisz się nigdzie zapisywać – wystarczy, że pojawisz się o 21 na którymś z podlikowanych wyżej kanałów. I tyle :)

Jak będzie wyglądała taka medytacja na żywo?

Szczerze? Nie mam pojęcia :)

Nie mam wobec niej żadnych planów i oczekiwań. Chcę po prostu byśmy spotkali się wszyscy razem o jednej porze. Być może pojawi się czas i miejsce na trochę pytań, jakieś opowieści. Zobaczymy.

Całość powinna się zamknąć w jakichś 20 minutach.

Chyba jesteś w stanie wygospodarować tyle czasu tylko dla siebie? :)

Polecam zaopatrzyć się w słuchawki dla lepszego komfortu słuchania.

Korzyści płynące z medytacji

Myśli często porównywane są do wody. Mówi się, że zwykle są jak wzburzone morze. Medytacja pozwala odnaleźć spokój i spoglądać na wydarzenia z dystansem nawet podczas najgorszego sztormu. Dzięki niej, zamiast się denerwować, smucić i działać impulsywnie, potrafimy spojrzeć na sytuację z perspektywy świadka i nie angażować się emocjonalnie.

Obrazowo medytację można porównać do rzeki – zamiast płynąć z prądem swoich myśli, wyskakujesz na chwilę na brzeg i spokojnie im się przyglądasz.

Jakie są widoczne skutki medytacji?

To pytanie samo w sobie jest trochę zgubne – podchodzenie do medytacji z myślą o korzyściach, jest dość mocno roszczeniowe. Niemniej jednak na początek może być dobrą motywacją. Z czasem jednak skupianie się na celu bardziej przeszkadza, niż pomaga. Zamiast skupić się na tym, co teraz, wypatrujemy efektu.

  • obniża poziom adrenaliny w organizmie, dzięki czemu spada poczucie napięcia,
  • poprawia nastrój i jest stosowana jako jedna z metod pomocy w depresji,
  • wzmacnia koncentrację i sprawność umysłową,
  • obniża ciśnienie krwi
  • zmniejsza ryzyko zawału serca i udaru
  • zmienia nasz stosunek do wydarzeń, uczy dystansu i nieidentyfikowania się z nimi,
  • łagodzi stany depresyjne,
  • zwiększa zdolność uczenia się
  • stymuluje rozwój komórek macierzystych
  • pozwala opanować emocje,
  • zwiększa empatię, pozwala łatwiej zrozumieć innych i przebaczać,
  • jest wspaniałym sposobem na głębokie odprężenie,
  • wzmacnia odporność organizmu na stres i choroby,
  • odpowiada za młodszy wygląd,
  • zwiększa poziom energii,
  • pomaga kontrolować umysł,
  • daje poczucie bezpieczeństwa i wewnętrzny spokój

Co ciekawe – medytacja obniża również koszty przedsiębiorstw poprzez zmniejszenie nieobecności pracowników oraz zwiększenie ich kreatywności i wydajności. Jeśli  pracujesz w większej firmie – zainspiruj szefa i współpracowników do wprowadzenia regularnej praktyki medytacji.

Medytacja ma ogromny wpływ na twoje życie i jego jakość. Przede wszystkim dzięki niej jesteś w stanie kontrolować to, co dzieje się w twoim umyśle. Ale to nie jest jej celem. Jak pisał Jiddu Krishnamurti:

Medytacja nie jest środkiem do celu. Medytacja jest zarówno środkiem, jak i celem.

Usiądź w wygodnej pozycji, zamknij oczy i na początek skup się na oddechu. Zobacz i poczuj, co się stanie.

Mój Kurs Medytacji i Świadomego Relaksu online

A tym, którzy medytację chcą mieć ze sobą zawsze, w każdym miejscu na ziemi i o każdej porze – polecam mój Kurs Medytacji i Świadomego Relaksu online, którego sprzedaż trwa tylko do nadchodzącej niedzieli (23.02).

Ten kurs to kompletny zestaw skutecznych praktyk, technik i informacji, które pomogą Ci zagłębić się w praktykę medytacji i odczuć jej pozytywne działanie.

Jeśli jesteś zmęczony – naucz się odpoczywać, a nie rezygnować.

* to motto przewodnie tego kursu.

Regularna praktyka medytacji może zmienić twoje życie i w widocznym stopniu polepszyć jego jakość.

Jeśli:

  • Czujesz przeciążenie, zmęczenie i zalewa cię nadmiar bodźców
  • Masz wrażenie, że nie umiesz się w pełni zrelaksować
  • Wiesz, że potrzebujesz odpoczynku, jednak nie potrafisz wyluzować i odpuścić
  • Czujesz nieuzasadnione bóle i napięcia w ciele (np. zaciśnięta szczęka, ból karku, spięte mięśnie), ale nie wiesz, jak je uwolnić
  • Moment usypiania to dla ciebie udręka
  • Nawet po przespaniu wielu długich godzin, budzisz się zmęczony/a
  • Odczuwasz lęki, gnębią cię niespokojne myśli
  • Masz problemy z koncentracją i zapamiętywaniem
  • Wiesz, że brakuje Ci mocy do działania i nie potrafisz zrealizować swoich planów

To Kurs Medytacji jest właśnie dla Ciebie!

Sprawdź szczegóły Kursu >>>

 

Dla kogo jest ten kurs?

Ten kurs przeznaczony jest dla każdego.

Nie musisz mieć ŻADNEGO wcześniejszego doświadczenia z medytacją.

Wszystko wytłumaczę Ci dokładnie, od podstaw.

Jedyne co musisz zrobić to pracować na własnych warunkach, w swoim własnym tempie, we własnym domu, czy w każdym innym dowolnym miejscu na Ziemi.

 

Czego się nauczysz?

  • Jak zacząć medytować
  • Jak się przygotować do medytacji
  • Jak dzięki medytacji możesz poradzić sobie ze stresem i napięciem
  • Poznasz techniki relaksacyjne
  • Otrzymasz narzędzia pomagające pozbyć się napięć w ciele
  • Co robić, by medytacja przynosiła efekty
  • Jak uspokoić myśli zarówno w czasie medytacji jak i w ciągu dnia
  • Jak stworzyć codzienny nawyk medytacji
  • Jak poradzić sobie z typowymi przeszkodami w medytacji
  • Jak uspokoić umysł dzięki prostym praktykom do samodzielnego wykonania
  • Jak nauczyć się codziennej praktyki wdzięczności
  • Jak zwiększyć koncentrację i osiągnąć większą klarowność umysłu
  • Poznasz uspokajające i wzmacniające techniki oddechowe, które możesz samodzielnie wykorzystywać w ciągu dnia
  • Nauczysz się budowania własnej praktyki medytacyjnej

Czego doświadczysz?

Pogłębionego relaksu na wielu poziomach (fizycznym, emocjonalnym i psychicznym)

Świadomego bycia „tu i teraz”

Jedności ze swoim ciałem i oddechem

Lepszego zrozumienia siebie

Odprężającej praktyki jogi nidry

Puszczania napięć w ciele

Porządkowania myśli i spokoju w głowie

Nadchodzące warsztaty jogi:

 

 

Sprawdź szczegóły >>>

Jeżeli spodobał Ci się wpis, to znajdź mnie proszę tutaj:

I dołącz do naszej Tajnej Grupy na Facebooku

Albo zapisz się do darmowego newslettera, aby otrzymywać dodatkowe materiały i treści.

 

 

No more articles
Close