Dziś przygotowałam dla Was obiecywane już od jakiegoś czasu Wiosenne Wyzwanie #WiosnąChceSięBardziej. Nie wiem jak wygląda obecny czas u Was, ale ja od kilku dni mam jakiś totalny spadek energii. Dlatego nie myślcie sobie, że ja nigdy nie potrzebuję motywacji i wsparcia. Potrzebuję i to jak!

Dlatego zrób coś dla mnie, weź aktywnie udział w wyzwaniu i pamiętaj proszę, by oznaczyć mnie przy każdym poście i otagować go #WiosnąChceSięBardziej, dzięki czemu będę mogła być w tym wyzwaniu razem z Wami. Najciekawsze zdjęcia będę codziennie udostępniała również u siebie.

W końcu nie bez przyczyny mówi się, że w kupie siła – im nas będzie więcej, tym łatwiej nam będzie trzymać się postanowień.

Wyzwanie powiązane jest również z konkursem, w którym wygrać niespodziankę z naszego simplife.shopu.

Idea wyzwania

Jakiś czas temu dostałam przesyłeczkę z doniczką, ziemią i rzeżuchą. W sensie taką niegotową, nieurośniętą, wszystko trzeba było sobie samodzielnie posiać. Oprócz tego, że czuję się już dzięki temu jak król ogrodnictwa, taki prawie że rolnik, to mam takie małe ale ważne spostrzeżenie.

Otóż, ta doniczka się rozwaliła w transporcie i ma takie dziury przy dnie. I to jest właśnie najpiękniejsza część tego zdjęcia i procesu  te ziarenka z tych dziurek też postanowiły sobie wykiełkować.

I tak sobie myślę, że cudownie jest czerpać z nich inspirację:

  • do tego, by mieć tak ogromną wolę życia, rozwoju i rozkwitania (nie tylko na wiosnę)
  •  i do tego, by nie czekać na idealne warunki, czas i sytuację – będąc w dołku, też można zdobyć się na to, by rozkwitać

Na tej podstawie postanowiłam stworzyć wiosenne wyzwanie na bloga. Takie, żeby nam wszystkim chciało się rozkwitać, bez względu na warunki.

Na czym polega wyzwanie?

Wyzwanie trwa 21 dni, czyli tyle ile według współczesnej psychologii potrzebujemy, aby stworzyć sobie nawyk. Poniżej znajdziesz listę inspiracji, które możesz wprowadzać do swojego życia przez te 21 dni. Pomysłów jest zdecydowanie więcej niż 21 – wybieraj więc to, co chcesz i co jest zgodne z Tobą.

To nie jest narzucona lista zadań, które trzeba bezmyślnie wykonać. To Twoje własne wyzwanie i tylko Ty decydujesz o tym, co powinno się w nim znaleźć.

Śmiało możesz również dodawać coś spoza listy.

Dodając zdjęcie wraz z tagiem #WiosnąChceSięBardziej dodajesz również innym motywacji i inspiracji do tego, by zacząć. I wytrwać!

Darmowy arkusz gotowy do druku

Polecam skorzystać z przygotowanego przeze mnie arkusza, na którym możesz wypisać sobie 21 wybranych przez siebie nawyków i „zaptaszkować” każdy wykonany. Pamiętajcie, że zawsze łatwiej jest trzymać się zapisanych planów i postanowień.

Wiosenne wyzwanie – pobierz arkusz gotowy do druku >>>

Jak wziąć udział w wyzwaniu?

Oficjalny start wyzwania jest w poniedziałek 15. kwietnia. Od tego dnia na moim Facebooku i Instagramie będę wrzucała swoje zdjęcia z udziału w wyzwaniu. Na bieżąco będę również udostępniać te Wasze.

Dodatkowych inspiracji, wraz z moim uzupełnionym planem, wyczekujcie w niedzielnym newsletterze – do którego śmiało możesz się zapisać >>>

Jak i gdzie publikować?

  • Facebook – możesz udostępniać zdjęcia i posty na swoim profilu. Pamiętaj o oznaczeniu @simplifepl i dodaniu  #WiosnąChceSięBardziej – inaczej nie będę mogła znaleźć wpisu.
  • Facebook – możesz podrzucać zdjęcia, komentarze, statusy na Simplife’owym fanpage, pod wpisem konkursowym.
  • Instagram – na zdjęciu oznacz@simplife.pl i dodaj #WiosnąChceSięBardziej
  • Instagram – udostępniaj swoje działania w relacjach, pamiętaj, by oznaczyć @simplife.pl i dodać tag #WiosnąChceSięBardziej

Co można wygrać?

W tym konkursie nagrodzę 2 osoby i wyznaczam sobie 2 osobne kategorie:

  • sumienność – czyli nagroda powędruje do osoby, która najbardziej przyłoży się do codziennego udziału w wyzwaniu
  • wpadające w oko – druga nagroda powędruje do osoby, która po prostu najbardziej zwróci moją uwagę (pięknym zdjęciem, ciekawym opisem, niespotykaną formą… obojętnie)

Nagrodę wybiorę dla Ciebie z całego repertuaru naszego sklepu simplife.shop – niespodzianka!

Kiedy?

W wyzwaniu można wziąć udział w dowolnym momencie. Można wykonać dowolną liczbę zadań.

Konkurs zaś trwa od teraz do 12. maja. Zwycięzców umieszczę w tym poście najpóźniej 16 maja – szczęśliwców proszę o kontakt mailowy.

Lista zadań-inspiracji

Nie chciałabym narzucać Wam konkretnej listy zadań. Zróbcie to, co czujecie i tak jak czujecie. Być może stwierdzicie, że jedno zadanie warto jest powtórzyć przez kilka dni? Wasza sprawa.

Pamiętaj, by pobrać sobie gotową listę, którą wypełnisz swoimi zadaniami. Mocno zachęcam do tego, żeby ją sobie wydrukować i wypełnić. To milion dodatkowych punktów do motywacji.

Wiosenne wyzwanie – pobierz arkusz gotowy do druku >>>

System nawyków połączonych

Pamiętaj o tym, że wiele nawyków najlepiej pracuje w parach a nawet w dużych grupach. I tak na przykład – jeśli jako jedno z zadań wybierzesz sobie wcześniejsze wstawanie, pomyśl o tym, czym wypełnić ten dodatkowy czas. Może to będzie dobre śniadanie, kawa w ciszy, trochę jogi czy medytacji.

Ty decydujesz i Ty wiesz najlepiej jak zrobić, by działało.

Inspiracje i pomysły na zadania

1. Stwórz sobie intencję – więcej pisałam tutaj

2. Zacznij dzień od szklanki wody z cytryną.

3. Wstań godzinę wcześniej i wypełnij ten czas tym, co lubisz.

4. Spróbuj jogi – tu pomocne filmy instruktażowe.

5. Zrób porządek w kosmetykach.

6. Daj sobie czas na medytację – o tym jak zacząć, przeczytasz tutaj.

7. Przejrzyj zawartość swojej szafy – więcej tutaj

8. Pobądź na chwilę ze swoim oddechem.

9. Zrób sobie detoks informacyjny – 1 (lub więcej) dni bez żadnych programów informacyjnych, również tych internetowych.

10. Zrób detoks od Facebooka i innych Social Mediów.

11. Zrób coś, czego się boisz.

12. Zrób coś, czego nigdy nie robisz, bo się wstydzisz.

13. Oddaj rzeczy, których wiesz, że i tak nie potrzebujesz.

14. Wyciągnij rower i zrób sobie wycieczkę.

15. Idź do pracy pieszo, albo przynajmniej pokonaj pieszo część dystansu.

16. Spędź weekend offline.

17. Zrób rytuał wdzięczności – więcej tutaj 

18. Cukier – sprawdź, jak możesz go ograniczyć i zrób to.

19. Więcej zieleni – urozmaicaj swoje menu o jak najwięcej warzyw.

20. Jedz śniadanie i rób to zupełnie niespiesznie.

21. Zrób coś dobrego dla innych.

22. Wykorzystaj pogodę jak najlepiej.

23. Pij dużo wody.

24. Wysypiaj się.

25. Idź spać przed 22.

26. Nie kupuj nic przez …. – no właśnie, ile dni dasz radę?

27. Posprzątaj biurko, wszystkie jego szuflady i przestrzeń do pracy – więcej tutaj.

28. Zrób porządek w telefonie – usuń niepotrzebne aplikacje i zdjęcia.

29. Spróbuj capsule wardrobe.

30. Znajdź czas na kilka godzin z książką.

31. Wyczyść pocztę i wypisz się z niechcianych newsletterów.

31. Znajdź wieczorem czas tylko dla siebie.

33. Urządź sobie domowe SPA.

34. Pamiętaj o przyjaciołach i znajomych – znajdź czas na spotkanie.

35. Posprzątaj w torebce.

36. Patrz w niebo – obserwuj wschód, zachód słońca lub gwiazdy.

37. Nie bierz telefonu do sypialni.

38. A może 21 dni na diecie bez mięsa?

39. Albo na diecie bez słodyczy?

40. Czytaj książkę na powietrzu.

41. Zrób coś, co od dawna odkładasz w czasie.

Powyżej moje pomysły. Śmiało możesz dodawać swoje w komentarzu, albo po prostu publikować zdjęcie swojej wypełnionej listy. Pamiętaj koniecznie by oznaczać mnie na zdjęciach i dodawać #WiosnąChceSięBardziej.

Możesz również udostępnić u siebie grafikę z informacją o tym, że bierzesz udział w wyzwaniu:

 

To jak, dołączasz do wyzwania? :)

Nadchodzące warsztaty jogi:

Jeżeli spodobał Ci się wpis, to znajdź mnie proszę tutaj:

I dołącz do naszej Tajnej Grupy na Facebooku

Albo zapisz się do darmowego newslettera, aby otrzymywać dodatkowe materiały i treści.

 

No more articles
Close